Oksigen, sila datang!!

Salam & Hi semua..
At last, dapat jugak saya siapkan blog ni..Cita-cita dah lama tapi disebabkan kekangan masa maka terpaksalah guna istilah 'bertangguh'..Kata orang nanti-nantilah dulu ..Hari ni, gian menulis dah datang balik. Sibuk? Iya, saya sangat sibuk sejak akhir-akhir ni. Mana nak kejar dengan kerja, family, study..Adoi, menderita sekejap tapi kata orang alah bisa tegal biasa kan. Hehe.. Banyak lak saya membebel untuk intro kan. 

Ok, straight to the point je la. Actually, dalam blog ni saya plan nak letak macam-macam cerita..(kisah cintasarcoma sudah semestinya) Beside, saya cuba ad value dengan selitkan info, experience dan update sikit tentang segala mak nenek event yang berlaku di sekeliling kita..(Sy attend dan interview sendiri hokey!) Harap-harap cintasarcoma.blogspot ni berjaya mencapai misinya nanti..jom kita aminkan sama-sama ya...

Ready everyone..Your journey begins counting on one, two, three....ENJOY!!


I need this..HELP!!

Comments

Popular posts from this blog

Lady Driver Uolss!!